Firma Dozamech zapewnia dostawę swoich wyrobów do klienta transportem własnym w umówionym wcześniej terminie.
Nasze produkty dostarczamy klientom w Polsce jak również poza granice naszego kraju.
Do wszystkich zakupionych u nas urządzeń prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także sprzedaż stacjonarną i wysyłkową części zamiennych. Oprócz tego wszystkim naszym klientom zapewniamy wsparcie techniczne i doradztwo nie tylko przed zakupem, ale również podczas użytkowania zakupionego sprzętu.
Zgłoszenia gwarancyjne oraz pogwarancyjne składamy poprzez wypełnienie formularza serwisowego lub telefonicznie pod nr telefonu: 62 733 40 14.
Jeśli jesteś zdecydowany aby skorzystać z naszego serwisu prosimy Cię o wypełnienie dokumentu, który możesz pobrać z linku poniżej, a następnie przesłanie go na nasz adres e-mail: dozamech@post.pl. Po otrzymaniu wiadomości z wypełnionym zgłoszeniem możliwie jak najszybciej odpowiemy i ustalimy dalsze szczegóły. Dziękujemy!